събота, 18 юни 2016 г.

Обичам. Има ли значение кого? (ЛГБТ+)

  Здравейте отново. Днес съм тук да ви говоря по една уж сериозна тема . Ама май съм по-скоро тук, защото много ми писна от всякакви статии, които отричат или едното, или другото. Става на въпрос за лгбт+ и хетеросексуалните. Също става на въпрос и за това колко много ми писна един да казва НЕ, а другият да казва ДА. И да сме или черно, или бяло. Сега ще ви обясня защо.

 Аз обичам пица. Ти обичаш лазаня. Той обича и двете. Тя пък обича и пица, и лазаня и пици, които са всъщност лазани и лазани, които са си пици. Оня отсреща пък само обича да гледа и да помирисва лазаните или пиците, или и двете и т.н., ама не и да ги яде. Има и други де. Те пък други предпочитания си имат относно лазанята, пицата и пр. Толкова е просто с храната, сеш‘ се. Ама като стане на въпрос за сексуална ориентация май, май все на някого му пречи.

 Вижте сега. Кой с кого спи си е негова и то изцяло лична работа. И изобщо иска ли да прави секс също си му е негова работа. Пък за пола да не говоря. Който каквото иска да си прави, стига да не е насилническо. Ще ми кажеш естествено, че аз Пешо от втория етаж сигурно никога няма да го накарам да си промени хомофобската същност. Прав си най-вероятно. Истината обаче е, че дори и не искам да се опитвам. Моето проповядване, моята „пропаганда“ е коренно различна.

 Аз пропагандирам човешко отношение. Хетеро си? Окей. Хомо си? Окей. С някаква друга сексуална ориентация си (че не ми се изреждат всичките)? Окей. Правиш парад за различието? Чудесно, както има паради за деня на армията или при празника на розата, така нека има и за различието. К‘вото ще да е. За сексуалност, за музика, за танци. Все тая. Носи ли щастие? Носи го. Не караш хората да бъдат агресивни и не им се мръщиш, усмихваш им се и им подаваш знаменца с цветовете на дъгата (знам, че това е общият флаг, нека всезнайковци по темата лгбт+ на не ми пишат коментари. не смятам, че знам всичко, недейте да ми скачате, защото сте  изнервени за нещо)? Браво, имаме нужда от повече усмивки. Стига вече киселяци по пътя, които те съдят, защото обичаш.

 Както казах, пропагандирам човешко отношение. Пропагандирам не разбиране, а приемане в обществото. Приемане на любовта. Защото хора, много добре знаете, че тя ни липсва. Ние сме една от най-намръщените нации и няма нужда и любовта да я превръщаме в опорочена тема. Да си се целуват мъж с мъж, жена с жена. Не е нужно да целуват вас и да искат да правят секс с вас. Вие да не би всички мъже/жени от отсрещния пол да искате чисто сексуално? Или във всички да сте влюбени? К‘вото искат да правят тия хора. Ако се държат добре с вас, дръжте се и вие добре с тях. А какво правят под завивките си е тяхна работа. Това вас никога не ви е засягало, нито някога ще ви засегне. Същото е и с целуването между мъж и жена. Ама да си се целуват бе, да си правят секс, НЕ ВИ ИНТЕРЕСУВА. Сексуалната ориентация няма нищо общо с характера на човека. Ако срещу себе си виждаш един добър човек – той не е заплаха. Той не е нито лице на „разврата“, той не е „болен“. Той е като теб. Представител на човешката раса. И ти не трябва да разбираш сексуалността му. Просто приеми любовта му като човек, който също е способен да обича. Способен си, нали?

 И тук ще млъкна, защото иначе ще се оплета в своята собствена пропаганда на любовта. И сигурно ще остана неразбрана с мнението си. Обаче просто исках да си излея всичко по темата, защото наистина не ми пука кой какво ще ми напише точно тук. Просто съм ядосана. Ядосана съм от това крайно разделение. „Различната“ сексуалност не е черното или бялото, нито пък хетеросексуалността е. Всичко е едно. Всичко е любов. И любовта е всичко. За това, по дяволите, обичайте бе хора и оставете за миг шибаните етикети, които давате на сульо и пульо. Затворете си очите за парада или си го посетете. Целувайте и правете секс ,с когото си поискате. Имайте деца и ги обичайте, с когото поискате. Животът е шарен. Моля ви, по дяволите, мамка му, всичките ми сравнително прилични псувни, приемете любовта. Пък кой ви е между краката няма значение. Любовта няма пол. Любовта има само... любов. И ние имаме само това. Не оставайте без нищо. А сега отидете и прегърнете някого. Да има повече обич. На другото майната му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар